جهت انتقال بهتر محتوای تبلیغی ، ارتقای اثرگذاری و ماندگاری بیشتر در ذهن مخاطب، برانگیختن احساسات مثبت مخاطب (شادی،تعجب) ، همراهی مخاطب با سخنرانی وگرفتن بارش فکری از مخاطب.درست درگیرشدن ذهن مخاطب با بحث.
طراحی سناریویی قبل از سخنرانی براساس روانشناسی و نیازهای مخاطب . جهت شروعی متفاوت ، یخ شکنی و ایجاد تعجب و پرسش در ذهن مخاطب از وسایلی استفاده میشود که داستان ، تمثیل و...بهتر در ذهن نوجوان بماند
این فعالیت برای مخاطبین مختلف ( نوجوان ، جوان، بزرگسال، زن و مرد با سطوح تحصیلی متفاوت ) قابلیت اجرا دارد ولی برای مخاطب نوجوان بیشتر استفاده میشود.
خیر. ما این روش را در فضاهای تبلیغی متنوع از جمله مدارس ، دانشگاه ها، مساجد، زندان ها، پارکها و محیط های عمومی ، همایش وکارگاه های روانشناسی استفاده کردهایم و بازخورد خوبی از مخاطبین بحمدالله گرفته ایم
امتیاز این فعالیت بر مبنای الگوی یادگیری مشاهده ای است. در سایر فعالیت های تبلیغی مخاطب در سطح بالایی مشارکت ندارد و معمولا نقش شنونده و حالت منفعل دارند ولی در این روش علاوه بر گوش مخاطب ، چشم و ذهن او به شدت درگیر موضوع بحث میشود و مخاطب را به فکر فرو میبرد تا با روش جوششی، اقناع درونی حاصل شود.جنبه شوخ طبعانه همراه با پیامهای تربیتی دینی اخلاقی
ارسال دیدگاه