رفتن به محتوای اصلی

تبلیغ بوسیله ابزارهای هدفمند

ارائه دهنده:
مرتضی کاشانی نژاد
تیزر جناب آقای مرتضی کاشانی نژاد
فیلم ارائه جناب آقای مرتضی کاشانی نژاد
کلیپ پخش شده قبل از ارائه
مصاحبه جناب آقای مرتضی کاشانی نژاد

حوزه تخصصی فعالیت
دانش آموزی ، نوجوان
مسالهِ اصلی این فعالیت چیست؟

جهت انتقال بهتر محتوای تبلیغی ، ارتقای اثرگذاری و ماندگاری بیشتر در ذهن مخاطب، برانگیختن احساسات مثبت مخاطب (شادی،تعجب) ، همراهی مخاطب با سخنرانی وگرفتن بارش فکری از مخاطب.درست درگیرشدن ذهن مخاطب با بحث.

طرح عملیاتی خود در این فعالیت را ارائه کنید

طراحی سناریویی قبل از سخنرانی براساس روانشناسی و نیازهای مخاطب . جهت شروعی متفاوت ، یخ شکنی و ایجاد تعجب و پرسش در ذهن مخاطب از وسایلی استفاده می‌شود که داستان ، تمثیل و...بهتر در ذهن نوجوان بماند

آیا این فعالیت مخاطبان ویژه‌ای دارد

این فعالیت برای مخاطبین مختلف ( نوجوان ، جوان، بزرگسال، زن و مرد با سطوح تحصیلی متفاوت ) قابلیت اجرا دارد ولی برای مخاطب نوجوان بیشتر استفاده می‌شود.

آیا این فعالیت جهت محیط خاصی طراحی شده است؟

خیر. ما این روش را در فضاهای تبلیغی متنوع از جمله مدارس ، دانشگاه ها، مساجد، زندان ها، پارک‌ها و محیط های عمومی ، همایش وکارگاه های روانشناسی استفاده کرده‌ایم و بازخورد خوبی از مخاطبین بحمدالله گرفته ایم

نوآوری و امتیاز این فعالیت نسبت به سایر فعالیت‌های تبلیغی چیست؟

امتیاز این فعالیت بر مبنای الگوی یادگیری مشاهده ای است. در سایر فعالیت های تبلیغی مخاطب در سطح بالایی مشارکت ندارد و معمولا نقش شنونده و حالت منفعل دارند ولی در این روش علاوه بر گوش مخاطب ، چشم و ذهن او به شدت درگیر موضوع بحث می‌شود و مخاطب را به فکر فرو می‌برد تا با روش جوششی، اقناع درونی حاصل شود.جنبه شوخ طبعانه همراه با پیام‌های تربیتی دینی اخلاقی

ارسال دیدگاه

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت به بالا